Červen 13

Máme rádi telemarketing

(23.6.2013)

Do dnešního světa to prostě asi nějak patří ... tu a tam vám zazvoní telefon, kdy vám nějaký hodný člověk, zastupující nějakou hodnou firmu, nabízí nějaký velice skvělý produkt za parádní cenu a nabízet nepřestane, dokud vás neukecá a nebo dokud ho nepošlete tam, kde záda ztrácejí své slušné jméno.
Nechci se tu pouštět do nějakých debat o etice či účinnosti aktivního telemarketigu, ale ...
Dokážu ještě pochopit, když mi volá můj telefonní operátor s nabídkou tarifu, který by pro mě mohl být výhodný. No budiž, díky za info a nashledanou. Stejně tomu nebožákovi na druhém konci linky žádný kšeftík neudělám a radši si změnu tarifu zařídím na prodejně, kde si můžu veškeré potřebné papírování v klidu pročíst a případně se zeptat na doplňující informace ... a nestane se mi, že by mi domů přišel poštou balík papírů, smluv, návrhů a ujednání, jejichž obsah se v žádném případě neshoduje s tím, co mi operátor nasliboval - páč pokaždé, když už jsem chtěla uzavřít nějakou smlouvu po telefonu, byl tam nějaký zádrhel.
Prostě když si od nějaké firmy pořídím zboží či služby a nebo projevím zájem o to, aby mě nějakým způsobem kontaktovali, tak nějak předpokládám že je možné, že mi budou volat. Budiž, takovýto způsob telemarketingu by se dal ještě při troše špatné chuti označit za přínosný (myšleno přínosný pro zákazníka).
A když už se náhodou na druhém konci drátu ohlásí nějaký "prudič obecný", který by mi chtěl položit pár otázek o mém životním stylu, nalákat mě na předváděcí akci a nebo mi prodat produkt či službu, který vlastně vůbec nechci a nepotřebuji, sice mě to vytočí, ale ono stačí akorát operátorovi "skočit do řeči" a se slovy "nezlobte se, nemám zájem, nashledanou" ukončit hovor a šlus.
Ale že takoví prudiči dokážou z bohorovným klidem vyvolávat takhle v neděli odpoledne nebo o půl desáté večer ... to vážně nepochopím.