Leden 11

Magnet na k****y

(4.1.2011)

Prologue: Dneska pozdě k ránu jsme s s mámou bavili o tomto zápisku a já měla jasno, že již v nadpisu bude sprosté slovo. Máma, známá to odpůrkyně vulgárního vyjadřování, pravila: "Nechceš tam dát jiný nadpis, třeba 'Mimozemšťané' ?"
Se smířlivým klidem v duši jsem pravila, že "Ne, já mám mimozemšťany ráda."
A máma se zeptala: "I ty z UPC?"
Zamyslela jsem se a s moudrostí člověka, se kterým si i přes relativně nízký věk vytřela prdel již řada lidí, jsem pravila: "To nejsou mimozemšťané. To jsou K****I"

A o co tedy jde? O to že vskutku nepotřebuju sex, protože se mnou život důkladně vyjebává. O to že mám prostě štěstí na grázly a vyděrače. O to že u UPC vám v žádném případě nezapomenou, že jste u nich vypověděli smlouvu. Už jenom za to, že jste si něco tak OHAVNÉHO dovolili udělat, se vám budou mstít tak dlouho, dokud vám zbydou peníze, trocha zdravého rozumu a jakž takž zdravé nervy. A víte co, přečtěte si to tady: Dejte pozor na UPC! Je to banda grázlů. Dostala jsem se do podobné situace, naštěstí se ke mě informace o tom imaginárním dluhu dostala dřív, než to předali k soudu nebo nějaké vymahačské firmě JUDr. Vopršálka a deseti ukrajinských wrestlerů. Přišel mi výhrůžně znějící e-mail od oddělení vymáhání pohledávek a mě málem trefil šlak. Na druhý den jsem volala na infolinku co to má znamenat. Slečna na druhém konci drátu se mnou jednala jako s prachsprostým dlužníkem, ne-li pomalu zločincem ..., který dluží milostivé a dobrotivé firmě UPC čtyři stovky, v konečném důsledku za to že jsem vrátila modem, zaplatila 300 korun za druhý výjezd (kvůli tomu že na první výjezd se ke mě nikdo nedostavil - technikovi se nejspíš nechtělo vylízat z auta a zazvonit na zvonek) a navíc jsem jim ten druhý výjezd stejně ušetřila, protože jsme se s novým nájemcem bytu domluvili, že až je nějaký ten technik přijede zapojovat, tak mu vrátí můj modem a zaplatí ty tři sta za "marný výjezd". Zakázkový list i s požadavkem na vyzvednutí zařízení a potvrzením o platbě těch tří stovek mám, resp. mám jeho scan, ale to údajně jako potvrzení o platbě nestačí. Další komunikace s firmou naštěstí probíhala celkem obstojně, "dluh" je zaplacen a upřímně doufám že v pořádku dorazí a s UPCčkem už nikdy nebudu nucena nic řešit.
S poskytovanými službami jsem sice byla spokojená, ale ten chaos s vrácením zařízení a k tomu"dobře utajený balík instantních problémů", kterým se stalo odstoupení od smlouvy, znovu riskovat nechci.

EDIT: právě mi od té smečky přišel další e-mail, ve kterém nějaký soudruh zmrvil jak výši "dluhu", tak moje číslo smlouvy. Naštěstí mi ochotná slečna na lince "technické potfory" sdělila, že je všechno v pořádku, e-mail můžu ignorovat, protože kolega prostě smíchal dva e-maily dohromady. Kurňa, to je firma, levá ruka nevidí co dělá pravá a odsere to zákazník. Jdu blejt, velebnosti.

UPC strikes back!

(25.1.2011)

Znáte to, že na posraného aji hazjl spadne? Mě se aktuálně všecko sere pod rukama naprosto nehorázným stylem. Zkouškama počínaje, písmenem "K" na klávesnici konče. A mezi tím? Polofunkční webhosting, hnusné brambory v supermarketu, ohavná spálenina na prstě, nekvalitní komponenty z Fabosu, v mezičase rýma ... Už fakt jenom čekám na ten padající hajzl. Ale je pravda, že pokud budete tento zápisek vůbec někdy číst, znamená to že hajzl ještě nepadá.

I když měla jsem už namále. Na tomto místě by to asi chtělo dohru toho předchozího "dramatu". Řekla jsem si - chuj s čtyřma stovkama, mohlo to dopadnout hůř - poslala prachy, na druhý den obdržela e-mailem potvrzení, že byl můj klientský účet vyrovnán a bla bla bla. Oddychla jsem si a považovala tuto kapitolu za uzavřenou.
Dneska kolem sedmé hodiny jsem sáhla pro mobil, byl mrtvý. Hodila jsem ho na nabíječku, zapla a podívala se, jestli mi za tu dobu, co byl mobil mimo provoz, někdo něco nechtěl. A chtěl. Několikrát jsem zamžourala na displej - nová SMS s následujícím obsahem

Vazeny kliente, z duvodu nedoplatku 1048 Kc Vam byla pozastavena sluzba. Uhradte neprodlene na BU XXXXXXX/0300, VS YYYYYYYY. UPC CR tel:241005400

Ano. Z důvodu nedoplatku (který neexistuje, neboť mi bylo několikrát potvrzeno že můj klientský účet je v pořádku) mi byla pozastavena služba (kterou už půl roku nevyužívám). Okamžitě jsem volala na zákaznickou linku a usilovně přemýšlela o tom, jak by vypadal síťový protokol podporující přenos kopanců do rozkroku. Vzal to jakýsi, zřejmě starší pán, kterému jsem teda řekla o tom "imaginárním poplatku" ze začátku měsíce a který byl dle všech informací vyřízen, zaplacen, přijat, vyrovnán, zlikvidován, ale co má sakra znamenat ta dnešní SMSka.
Pán mi potvrdil, že můj účet je v pořádku, načež se přes variabilní symbol dopátral k jiné klientce, která měla na svém účtu skutečně nedoplatek ve výši 1048 korun, ale co je mnohem zajímavější - tato paní měla u sebe uvedeny MOJE kontaktní informace, MOJE telefonní číslo a MOJI e-mailovou adresu.

Žádné vysvětlení, žádná omluva, pán teda že to smaže a paní zavolá a vytáhne z ní její skutečné kontaktní informace. Mě to ale vůbec neuklidnilo, ba naopak. Může si pak být člověk něčím jistý? Vím já určitě, že ten imaginární dluh byl skutečně můj a nebo zase něčí kolega někde "udělal chybu"? Kdy na mě zase bude někdo vymáhat dluh cizího člověka?
Že by se tedy ukázalo že celé ty dlouhé roky, kdy jsem tvrdila, že ten druh Homo Sapiens Sapiens nemá žádnou čest a nedá se mu věřit, jsem vlastně měla pravdu? Každopádně tímto vzkazuju firmě UPC, že pokud se mě ještě jednou pokusí kontaktovat, tak je budu kontaktovat taky a už to tak příjemné nebude.

Jo a ještě jedna věc ... Ayla není Ayla. Ten kočičí nalezenec tak usilovně skrýval své skutečné pohlaví, že jsme vážně několik týdnů žili v přesvědčení, že je to kočka ... dokud tomu nenarostly koule :D Dneska je to krásný, čtyřkilový kocour a jeho jméno ... no logika by napovídala, že by se měl jmenovat Ayel, což je dokonce i správně "romulanské", ale zní to poněkud divně. Kocour dostal "oficiální" jméno Brutus, doma se však spíš vžilo oslovení "Mrcek", na které dokonce slyší natolik, že na zavolání přiběhne. Je rád když se může s někým porvat, ještě raději se nosí na rameni, miluje krabice, koše a mísy, svou lásku dává najevo kousnutím do nosu, chodí po nás zahrabávat záchod, moc rád se se mnou učí, jeho mladická láska k výpočetní technice jej stále neopustila, mimo klasického kočičího žrádla baští olivy a rozinky, nejradši spává na zmuchlaném igelitu a na hraní neexistuje lepší věc než pestrobarevná prachovka, plstěné kuličky a nebo přírodní vlna. Jednoduše řečeno - já to zvíře prostě miluju!

Webhosting trouble

(27.1.2011)

Věc se má takhle. Založíte si web na freehostingu, protože vám to prostě jaksi přijde do začátku rozumné. Po několika měsících ale přijdete na to že vám to nestačí. Zaplatíte si něco, co se podobá dospělému webhostingu a skoro rok tam se vší spokojeností fungujete. Na druhou stranu ... jednoho dne se to tam začne srát hezky jedno po druhém. Výpadky na denním pořádku a skončí to tak, že sice máte web, ale nemůžete na něm nic dělat, protože se nedostanete na FTP, na e-mail, do administrace. Zkoušíte e-mailovat na technickou podporu, nakonec zkusíte i volat, ale ono nic. Jediné co vám zbylo je polofunkční web, se kterým stejně nic nemůžete dělat, a "poskytovatel služby", který na vás sere jak na placatý kameň. Za chvíli se vám začnou vracet e-maily, které jste poslali na technickou podporu - jakože nedoručitelné. Zelináři a.k.a Kapusta.cz se prostě ze dne na den vyprdli na klienty. Naštěstí databázový server se mnou ještě hovořil, tudíž jsem okamžitě zazálohovala a během několika dní se přestěhovala ke konkurenci.